5 minut zpoždění
Proč mám toleranci „pouhých 5 minut“ zpoždění na proceduru?
- Práci v salonu provádím na vedlejší činnost, po večerech. Proto mám termíny plné a využívám každou minutu.
- Při vaši proceduře se vám chci naplno věnovat (neodbíhat k telefonu, nevyřizovat jiné záležitosti…)
- Po každém proceduře si nechávám časovou rezervu 10 minut - potřebuji uklidit, vydezinfikovat plochy, nástroje… zkrátka uklidit prostor, vyvětrat, zapálit svíčky, nachystat lehátko tak, aby následující klient byl v pohodlí, ale když mě „honí čas“ po pozdním příchodu, tak nemám šanci to stihnout a jsem ve stresu.
- Některé procedury doopravdy nelze zkrátit tak, aby byl zachován kvalifikovaný postup a kvalita služby.
- V neposlední řadě i já se potřebuji napít, v klidu sníst jablko nebo musli tyčinku, jít na toaletu, mít čas na regeneraci po práci
Jak to vypadá, když se u mezi 16 - 20 hodinou zpozdí 2 klienti o „ pouhých 7 minutek“?
- Je z toho 14 minut, které mi tzv."chybí"
- Klienti, kteří přijdou včas, se právem zlobí, že musí na svoji proceduru čekat
- Mám méně času na vaše dotazy, na vaši regeneraci, na dobu vyhrazenou pro placení ... na úklid a na svoji regeneraci = spěchám = nestíhám, protože dezinfekce a převlečené lehátko je důležitější…
- V mezičase píšu omluvné/prosebné SMS následujícím klientům, aby přišli na svoji objednanou proceduru později
- O tuto dobu odcházím z provozovny později
- … a v neposlední řadě mě mrzí, že si někdo neváží mého času